Provoz podatelny je pro nejnutnější osobní podání a možnost využití služby Czech Pointu omezen v nových úředních hodinách podatelny (budova č. p. 411).
Podatelna MěÚ Bílovec a pracoviště Czech POINTu je v provozu:
Pondělí | 8:00 – 11:00 | 12:00 – 17:00 |
Úterý | 8:00 – 11:00 | 12:00 – 14:00 |
Středa | 8:00 – 11:00 | 12:00 – 17:00 |
Čtvrtek | 8:00 – 11:00 | 12:00 – 14:00 |
Pouze podatelna:
Pátek | 8:00 – 11:00 | 12:00 – 13:00 |
Využít služeb Czech POINTu a podání můžete učinit přes příjmové okno vpravo vedle hlavních dveří budovy. Vyzýváme klienty, kteří chtějí využít těchto služeb, aby měli nasazenou roušku chránící dýchací cesty.
Klienti dále mohou využít elektronickou podatelnu, e-mail: epodatelna@bilovec.cz (toto podání musí být opatřeno uznávaným elektronickým podpisem). Pokud podatel nedisponuje uznávaným elektronickým podpisem nebo nemá zřízenou datovou schránku, může k podání využít i Českou poštu. Datová schránka města, ID: y9qbxiy.
Občané mohou kontaktovat zaměstnance městského úřadu telefonicky či elektronicky prostřednictvím přímých kontaktů.
Městský úřad Bílovec pokračuje v omezení úředních hodin pro veřejnost. Při osobním kontaktu jsou zajišťovány pouze ty agendy, které byly Vládou ČR nebo příslušným ministerstvem určeny jako agendy, jejichž výkon musí být bezpodmínečně kontinuálně zajišťován. Aktuální přehled takto poskytovaných služeb při osobním kontaktu je uveden na webu města.
Děkujeme za pochopení
V Bílovci dne 9. 4. 2020 Ing. Jiří Hodic, tajemník Městského úřadu Bílovec
Přehled agend,
které byly Vládou ČR nebo příslušným ministerstvem určeny jako agendy, jejichž výkon musí být bezpodmínečně kontinuálně zajišťován a mohou být zajišťovány i při osobním kontaktu s klientem:
- vyřizování ztráty občanského průkazu a vydávání již vystavených občanských průkazů
- vydávání již vystavených řidičských průkazů
- vyřazení silničního vozidla z provozu (tzv. „depozit“)
- ukončení vyřazení silničního vozidla z provozu
- zánik silničního vozidla
- úkony prováděné podle živnostenského zákona
Výše uvedené agendy jsou vykonávány pouze pro objednané klienty na stanovený čas, kteří budou vpuštěni do budovy úřadu za podmínky, že dodržují nařízená preventivní opatření (v současnosti roušky), bez zvýšené teploty a dalších symptomů nachlazení apod. a s nasazenými rukavicemi.
Případné platby spojené s poskytováním výše uvedených služeb jsou přijímány pouze prostřednictvím platební karty.
Děkujeme za pochopení
V Bílovci dne 9. 4. 2020 Ing. Jiří Hodic, tajemník Městského úřadu Bílovec